Sunday, October 9, 2016

Banc De Binary Oorsig

Oorsig Laaste Opdateer 2015/10/29 11:02:32 Redakteur se Nota Waarom Banc De Binary suig in 50 woorde? (My opinie) Hulle bied 'n onbeperkte demo rekening met $ 50K van virtuele geld in dit. Ek weet dat dit nie sleg klink en jy mag dalk wonder as ek per ongeluk hierdie onder geplaas "Hoekom dit suig". Wel, hier is dit: hulle sê jy moet die minimum bedrag van $ 250 ten einde deponeer vir jou om toegang tot die demo rekening te hê. Niks verkeerd dusver óf; Na alles, hulle sê "Die $ 250 is nog steeds joune en jy kan maklik onttrek dit te eniger tyd" Maar ... in die bepalings en voorwaardes, meld hulle dat: "In die geval waar kliënte wil hul balans te onttrek sonder dat op die platform verhandel sal onderhewig wees aan tot 7% ​​hantering fooie wat op uitsluitlike diskresie van die maatskappy se sal bepaal word. "so eintlik die gratis demo is nie so vry na alles ... Hoekom Banc De Binary Maak nie Suig (my mening) Hul webwerf bevat 'n baie meer inligting oor Binary Options as waaraan ons gewoond om te sien uit 'n gereelde makelaars. Ek weet nie wat hulle vasbeslote om twee afsonderlike webtuistes te hê, maar dit dink dis 'n goeie idee om so 'n komplekse opvoedkundige materiaal aan te bied. Hou in gedagte dat as ek sê "kompleks", ek dit vergelyk met ander hoofstroom makelaars, nie die werklike opvoedkundige webwerwe soos ... natuurlik, bots. Banc De Binary beoordeling: VIP Slegs? Banc De Binary is een van die oudste makelaars rondom, gestig in 2008. Die webwerf word besit en bedryf deur Banc De Binary Ltd 'n maatskappy gereël deur die Ciprus Securities and Exchange Commission onder lisensie nommer 188/13 (gereguleer sedert 01/07 / 2013). Hulle hoofkwartier is geleë op 4, Profiti Ilia Street Kanika International Business Centre Office 401 Germasogeia CY-4046 Limassol, Ciprus. Banc de Binary is ook geregistreer by die afneem Owerheid Finansiële onder nommer 596375 en met 'n paar ander regulerende liggame van die onderskeie lande hulle in. Die eerste gevoel ek het toe ek hul webwerf toeganklik was een van warboel: 'n baie inligting saam benoud, baie gekoppel inhoud en 'n irriterende "Live Support" pop-up wat 'n groot gedeelte van my skerm dek en bly voortdurend iewers in die middel van die bladsy. Die ding is dat ek die Live Chat knoppie op my eie kan kry en ek weet nie pop-ups vir daardie nodig. Dit kan net 'n persoonlike voorkeur, maar ek het regtig nie wil pop-ups en ek kry onmiddellik vererg toe ek een sien. Ok, wanneer ek daarin geslaag om dit te sluit het ek 'n blik op hul platform wat aangedryf deur Vlek Opsie en dit maak dit maklik om te gebruik en met genoeg funksies vir beide beginners en ervare handelaars gelukkig te hou. Daar is geen behoefte om enige sagteware af te laai en alles kan aanlyn verkry word, 'n feit wat 'n kenmerk van die Spot Opsie verhandelingsplatform en talle ander. Hul platform beskik oor 'n funksionele Opsie Bouwer, 60 sekondes handel, One Touch en mooi goeie opbrengste tussen 70% en 91% vir In die Geld-opsies. Dit is egter die 91% opbrengs mooi selde gesien word op die platform, maar ek dink dit is goed vir bemarking doeleindes. Die gemiddelde is sowat 72%, gemiddeld vir die bedryf. Banc De Binary nie 'n terugbetaling te bied Incase van OTM. Banc De Binary bied gedifferensieerde rekeninge; Met ander woorde, hoe meer jy die meer voordele wat jy sal hê deponeer. Die lae einde rekening word 'n Mikro Silwer en vereis $ 250 aanvanklike deposito, maar dit gaan so hoog as $ 50K vir 'n VIP "Lions Club" rekening. Die voordele van 'n VIP rekening is goed, maar ons het ander makelaars dat diegene vir standaard rekeninge of vir 'n kleiner deposito bied gesien. As jou deposito oorskry $ 100K (groot, ek weet), regtig jy behandel soos 'n koning: jy sal 'n persoonlike assistent om jou oproepe te maak en boek jou afsprake, bestel geskenke aanlyn te kry ... en nog baie meer. Ook, as jy gastelys toegang of kaartjies moet 'n uitverkoop gebeurtenis, kan jy hulle vra vir hulp. Dit klink alles werd 'n fliek om eerlik te wees, maar as ek na die aarde gekom het, het ek besef dat ek nie hoef $ 100K te belê in Binary Options ... nie eens $ 50K en ek wed dat die meeste handelaars is in dieselfde situasie. So vir my, Banc De Binary is 'n maatskappy gefokus op die groot rollers en die voordele wat dit bied aan 'n gereelde handelaars is nie werklik uitstaande. Om af te sluit, as jy 'n hoë roller wat tiene of honderde duisende dollars kan belê in Binary Options, miskien Banc De Binary is 'n goeie keuse vir jou. Anders sou ek kyk vir 'n ander makelaar, meer geskik is vir jou behoeftes en finansiële situasie. Is Banc de Binary 'n bedrogspul? Van een kant, BBinary. eu is besig met 'n stap vorentoe in die rigting Europese regulering, het BBinary. co. uk FCA regulasie opgedoen, en ander handelsmerke bereik CySec regulasie. Van die ander kant, het ons gehoor van forexmagnates, een van die mees gerespekteerde Forex B2B webtuistes, wat banc de binêre beleef probleem met die Amerikaanse owerhede. Volgens internasionale nuus pers, BDB ontken die eise en het dit duidelik gemaak dat hulle vorder in regulasie in Europa. Wie moet ons glo? Dit hang van jou af. Baie internasionale maatskappye ontvang ton van klagtes, maar ek het nog nooit 'n makelaar wat baie omstrede gesien. Wag op meer opgraderings. Banc de Binary Klagtes Ons by BinaryOptionsThatSuck altyd op soek na klagtes, waarskuwings bedrog of moontlike bedrogspul deur die uitvoering van 'n eenvoudige soek, wat ook kan tuis gedoen word: net skryf die naam makelaars, in hierdie geval bbinary / banc de binêre of BDB, tik bedrogspul, bedrog, suig, klagtes, ens Soek Beer in forums en betroubare webwerf en kyk vir kommentaar gebruiker. Wanneer ons gesoek bbinary, die soek was eenvoudig. Wanneer ons soek vir kommentaar oor, banc de binêre het ons 'n hele paar van hulle. Of nie die kommentaar, terugvoer en klagtes al stam van gefrustreerde handelaars, of eintlik hou meriete, kan ons nie seker wees van hierdie tyd. Wat kan ons jou vertel is om jou geld te beskerm, en maak 'n wyse besluit wanneer die keuse van 'n makelaar. Banc De Binary Bonus Vir die minimum deposito ($ 250) die Bonus aangebied gaan tot 50% en die verbintenis is 20 keer die Bonus + gedeponeerde bedrag. Hierdie getalle is gemiddeld vir die bedryf en mooi normaal, maar vir alle ander vorme van rekeninge, die Bonus is 100% wat groot en as jy dalk weet, na ons mening is dat 'n groot bonus skep meer probleme as voordele. Die grootste probleem is natuurlik die feit dat jy nie kan onttrek totdat die verlangde omset is bekwame en hoe hoër is die bonus, hoe hoër is die handel volume nodig totdat jy kan trek. Maar die goeie ding is dat hulle nie die handelaar te dwing om die bonus te aanvaar. Banc De Binary Onttrekking Banc De Binary Ekstras Banc De Binary Graderings Gebruikersvriendelik 18/20 Hul webwerf word aangebied in 9 tale, die Spot Opsie 2.0 platform bekend te wees use so alles lyk goed ... behalwe die warboel ek vroeër genoem en die irriterende pop-up wat aanhou verskyn selfs al het ek toe dit 'n paar keer. Aantal bates en verval tye 15/20 Hul mandjie handel bates bestaan ​​uit 40 aandele, 12 munt pare, 8 kommoditeite en 20 indekse, genoeg vir die gereelde handelaar, maar miskien sommige van julle dalk die presiese bate wat jy is op soek na dit nie vind. Al die normale verloop tye beskikbaar is, insluitend 60 sekondes handel, One Touch en 'n Opsie Bouwer wat kan jy kies jou eie verstryking. Kommissies, Ondersteuning en effektiewe opbrengs 15/20 Daar is geen fooie te deponeer, maar jy sal gehef word 'n persentasie van die rekening as jy wil om te onttrek voordat enige ambagte. Hierdie persentasie styg tot 7%. Banc De Binary beteken dat jy vir die onttrekking, maar daar sal 'n paar koste wat verband hou met bank oordrag of ander onttrekking metodes. Hul kliënte ondersteuning agente is redelik reageer en beleefd, maar daar is ruimte vir verbetering. Die effektiewe opbrengs gaan so hoog as 91% volgens hulle, maar ek het nog nie 'n bate wat 91% wins bied te sien. Die gemiddelde opbrengs is 72%, en 'n paar bates styg tot 82%. Daar is geen terugbetaling vir OTM (ten minste ons t enige op die meeste groot bates kon nie op te spoor). Deposito, betaling en Bonus 16/20 Die minimum deposito is $ 250 en kan gemaak word deur middel van kredietkaart, Bank Wire, MoneyBookers of Alertpay. Betalings wat uit Banc De Binary om jou sal aangewend word om die dieselfde bron die geld eerste vandaan kom (as jy via kredietkaart inbetaal, sal jy het om te onttrek na dieselfde kaart). Die bonus vir 'n mikro Silwer rekening (min deposito is tussen $ 250 en $ 2500 vir hierdie tipe rekening) gaan tot 50% en alle ander rekeninge kom met 'n 100% bonus. Die handelaar kan kies enige bonus te aanvaar nie. Webwerf Ekstras 15/20 Hul webwerf ekstras is ... 'n ekstra webwerf gefokus teenoor opvoedkundige materiaal wat is nogal 'n goeie idee in my opinie, maar die toegang tot die webwerf moet makliker wees. Banc De Binary Graderings 79 + Gereguleerde (3) * Lae User Rating (-5) = 77/100 * In die geval kry 'n makelaar 'n lae gebruikers beoordeling bots (X & lt; 50) ons span aftrek 5 punte van die algehele graderings.


No comments:

Post a Comment